Navigation

Meat with Onions and Tomatos


$25.95



Shrimps with Tomatos and Avocados


$17.95



Vanila Ice-Cream and Pancakes


$13.95


Powered by Blogger.

Blog Archive

Labels

About

Blog Archive

Al-Hidayah

Selamat Datang ke Blog Norish77
Rujuk http://produkprs.blogspot.com
Pada tahun 2009 Terima Anugerah Guru Bimbingan Cemerlang Daerah Hulu Langat

Blogger news


widgeo
Ribuan Buku berada disini
Klik Sini

Blogroll

Blogger templates

Wednesday, February 10, 2010

Pusat Rawatan Dadah Tradisional

Saya ditanya oleh kawan tentang pusat pemulihan yang bercirikan pondok. Ni dia saya masukkan gambar tempatnya, tok guru disini mendapat ilmu dari Cheherong, Thailand. Kata anaknya, penagih biasanya dibawa oleh keluarga sendiri atau pihak polis. Sampai di sini, memang lah mereka tidak mahu tinggal bersama dengan penagih dalam satu asrama. Namun anehnya, apabila ayah haji (pemilik tempat ini) memberi air minum yang dibacakan ayat-ayat tertentu, penagih tersebut terus serah diri sampai akhirnya dia mahu pulang. Sewaktu saya ke sini, ada seorang dari Terengganu, pekerja Petronas, bergaji besar jugaklah, tetapi terjatuh dalam lubang penagihan, dia disini hampir 2 tahun, pada hari tu, dia dah nak balik, dah pulih kata anak Ayah Haji.
Saya sempat berkata, hati-hatilah balik nih, jalan salah pilih jalan lagi. Bagi tuan-tuan yang ingin mencuba hantar keluarga ke sini dengan teknik ala pondok, ada pengajian kitab dan sebagainya, boleh menghubungi Tuan Haji Zin bin Bakar, 09-7197507.
Pusat rawatan ini mendapat pengiktirafan oleh AADK.

10 comments:

iwan.putra said...

Assalamualaikum W.M.T

Saya Ridzuan, boleh saya tahu Pusat rawatan dadah tradisional Pondok Darul Hanan ni kat mana, macam mana cara nak hubungi, kalau boleh bagi nombor telefon. Maklumat berkaitan Pusat ini bolehlah emailkan kepada saya duan_53@yahoo.com,my

Untuk makluman semua yang bertanya, ramai jugak yang ingin tahu tempat ini.Saya minta anda berhubung dengan AADK Kota Bharu. Pusat Rawatan ini dibawah pantauan AADK. Pihak AADK ada nombor telefonnya.

Anonymous said...

1000 KALI LEBIH TERUK DARI PENJARA.TANPA ILMU,TANPA RAWATAN TANPA APA APA PUN...MELAINKAN HANYA DIKURUNG DIDALAM BILIK YG SANGAT SANGT KOTOR.TAK UBAH SPT BERUK DIDALAM ZOO,CUKUP MASA BAGI MAKAN.TEMPAT INI HANYA TAHU CARI KEUNTUNGAN

Anonymous said...

1000 KALI LEBIH TERUK DARI PENJARA,,

Anonymous said...

1000kali lebih teruk dari penjara

Anonymous said...

Kpd kawan baik saya,(huzaifah)..tolong hubungi saya,(duan)...di...0148092882,bila keluar...

mat duan said...

Kpd kawan baik saya,(huzaifah)..tolong hubungi saya,(duan)..di...0148092882

Anonymous said...

Jipah...aku ni duan..hantar email katku...matduan80@gmail.com

Anonymous said...

betul kata anonymous

Anonymous said...

Tempat nak cari keuntungan....kepada ayah haji dan keluarganya moga2 kena di laknat tuhan...kepada yg ingin menghantar anak mereka pilih lah tempat lain....ayah haji tak ubah seperti manusia bertopengkan iblis laknatulah...

Post a Comment