Navigation

Meat with Onions and Tomatos


$25.95



Shrimps with Tomatos and Avocados


$17.95



Vanila Ice-Cream and Pancakes


$13.95


Powered by Blogger.

Blog Archive

Labels

About

Blog Archive

Al-Hidayah

Selamat Datang ke Blog Norish77
Rujuk http://produkprs.blogspot.com
Pada tahun 2009 Terima Anugerah Guru Bimbingan Cemerlang Daerah Hulu Langat

Blogger news


widgeo
Ribuan Buku berada disini
Klik Sini

Blogroll

Blogger templates

Friday, July 30, 2010

Mungkin ini yang TerakhiR

Hari ini, 5 orang mahasiswa KUIS datang menemuramah, 2 orang lelaki tidak muncul-muncul sehingga loceng balik dibunyikan. Harapnya tak lagi yang akan datang lepas ni, kalau nak maklumat jugak, sila emelkan ke afraima@yahoo.com.
Salah seorang berkata, "Cikgu jangan lupa masukkan gambar kita orang kat dalam tu (web) tau". OK lah... Dah masuk ni. Jangan lupa alamat ni, entah ada ke tidak apa yang kalian cari, tetapi selama ini, saya telah menulis lebih 1000 artikel. Semoga ada yang bermanfaat. Sample Image Nikon D3000....Bilakah menjadi kenyataan