Navigation

Meat with Onions and Tomatos


$25.95



Shrimps with Tomatos and Avocados


$17.95



Vanila Ice-Cream and Pancakes


$13.95


Powered by Blogger.

Blog Archive

Labels

About

Blog Archive

Al-Hidayah

Selamat Datang ke Blog Norish77
Rujuk http://produkprs.blogspot.com
Pada tahun 2009 Terima Anugerah Guru Bimbingan Cemerlang Daerah Hulu Langat

Blogger news


widgeo
Ribuan Buku berada disini
Klik Sini

Blogroll

Blogger templates

Saturday, May 28, 2011

Musim Perkhemahan Datang Lagi

Perkhemahan mengajar banyak perkara, kalau bersendirian, mudah saja nak pergi ke tandas bila-bila masa, tetapi kalau masa perkhemahan, kita kena ubah jadual, tak boleh dah nak asyik tangguh-tangguh, sebab ramai orang yang nak guna tandas. Aspek Pengurusan Masa didalam masyarakat ramai berbeza dengan pengurusan masa ketika bersendirian.
Selama ini, cuci pinggan pun tak tahu, tengok tu, masih berminyak lagi, tu lah, kat rumah malas tolong mak, kan kantoi, bila nak cuci pinggan, kita disuruh beratur, tunggu giliran, ini mendidik sifat sabar, bertolak ansur, bertoleransi, berterima kasih dan sebagainya.
So, perkhemahan ini banyak faedahnya, apalagi bila waktu malam, ustaz menyampaikan tazkirah dan belajar membaca Al-Quran, membetul bacaan surah Fatihah, padahal, diluar sana, ramai lagi orang-orang dewasa yang tunggang-langgang baca Fatihah. Nasib baik kamu terpilih menganggotai perkhemahan kali ini.
Syabas kepada murid Sekolah Kebangsaan Bangi.